U kunt op 2 manieren veilig inloggen op Mijn Zorgzaam. We helpen u graag op weg.
Met uw DigiD logt u veilig in op Mijn Zorgzaam. Dat kan op 3 manieren:
Graag leggen we u uit hoe u de sms-controle kunt aanvragen. Lees meer over sms-controle aanvragen
U kunt ook een sms-controle aanvragen op uw vaste telefoon. We vertellen u graag hoe dat werkt. Uitleg sms-controle vaste telefoon aanvragen
Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer heeft geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle nog niet heeft geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen
We leggen u graag uit waarom deze extra stap nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code
Zo vraagt u een DigiD aan:
Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.
U vindt meer informatie op de website van DigiD. Zoek hiervoor op 'buitenland'.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.
Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.
Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.
Heeft u een buitenlandse (Europese) nationaliteit en bent u verzekerd bij Zorgzaam? En kunt u geen gebruikmaken van DigiD? Dan kunt u misschien gebruikmaken van EU-login. Met EU-login kunt u inloggen op Mijn Zorgzaam met nationale inlogmiddelen van andere Europese landen. Bekijk welke landen meedoen aan EU-login op de pagina van de Rijksoverheid.