Contact met een medewerker
Stel uw vraag via de Zorgzaam app
Hier kunt u dag en nacht uw vraag stellen aan een medewerker van Zorgzaam. We doen ons best om binnen 2 werkdagen te reageren.
Telefoonnummers van Zorgzaam
Belt u voor iemand anders?
Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

We staan voor je klaar!
Bel 072 - 527 76 77(gebruikelijke belkosten). Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur. Houd uw klantnummer bij de hand. U vindt uw klantnummer op uw polis.
Heeft u in het buitenland zorg nodig?
En kan de zorg niet wachten tot u weer thuis bent? Bel dan met de Zorgzaam Alarmcentrale: +31 40 297 58 20. Dat kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Contactformulier
U kunt uw vraag ook aan ons stellen via het contactformulier.
Let op! Heeft u een vraag over de zorgkostenfactuur? Dan kunnen wij deze vraag alleen telefonisch beantwoorden. Dit heeft te maken met de bescherming van uw privacy.
-
In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.
072 - 527 76 77 (gebruikelijke belkosten)
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
Houd uw klantnummer bij de hand. U vindt uw klantnummer op uw polis.
Zij helpen u graag bij:
- Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
- Het vinden van een (andere) zorgverlener
- Regelen van een second opinion
- Informatie over zorg in het buitenland
- Ondersteuning voor mantelzorgers
- Vinden en regelen van thuiszorg