Contact met een medewerker

 Stel uw vraag via de Zorgzaam app

Hier kunt u dag en nacht uw vraag stellen aan een medewerker van Zorgzaam. We doen ons best om binnen 2 werkdagen te reageren.

 Telefoonnummers van Zorgzaam

Belt u voor iemand anders?
Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

""

We staan voor u klaar!

Bel 072 - 527 76 77(gebruikelijke belkosten). Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur. Houd uw klantnummer bij de hand. U vindt uw klantnummer op uw polis

 

Heeft u in het buitenland zorg nodig?

En kan de zorg niet wachten tot u weer thuis bent? Bel dan met de Zorgzaam Alarmcentrale: +31 40 297 58 20. Dat kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.

 

  • In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.

    072 - 527 76 77 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand. U vindt uw klantnummer op uw polis.

    Zij helpen u graag bij:

    • Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Het vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg

 Contactformulier

U kunt uw vraag ook aan ons stellen via het contactformulier.

Let op! Heeft u een vraag over de zorgkostenfactuur? Dan kunnen wij deze vraag alleen telefonisch beantwoorden. Dit heeft te maken met de bescherming van uw privacy.