Heef u een vraag aan onze zorgadviseurs? Dat kan snel en makkelijk via dit formulier. Iedere zorgvraag is anders en onze zorgadviseurs willen u zo goed mogelijk helpen. Daarom stellen wij u een aantal vragen. Hoe vollediger uw antwoord, hoe beter we u kunnen helpen. We doen ons best om binnen 3 werkdagen een reactie op uw vraag te geven.
Neem dan direct contact op met uw zorgverlener. Uw zorgverlener kan verdere stappen bepalen.
Dan heeft u hiervoor een machtiging (toestemming) nodig. Lees hoe u deze machtiging regelt.
Soms moet u wachten op zorg. Onze zorgadviseurs kijken daarom graag met u mee of er een andere zorgverlener is waar u sneller geholpen kan worden (wachtlijstbemiddeling). Heeft u zorg in het ziekenhuis nodig? Bekijk in onze app of u ergens anders sneller geholpen kan worden. Andere zorg nodig? Vul dan het formulier in.
Meer informatie over de landelijke afspraken over wachttijden vindt u hier.